Estaleiro Editora apresenta hoje 'Máquina de Guerra'

Às 20 horas no centro social compostelano 'O Pichel'

Quinta, 23 Julho 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

A Estaleiro editora publica com licenças 'Creative Commons'

PGL - A Estaleiro Editora apresenta este serao o livro Máquina de Guerra, poemário de Raida Rodríguez. Será às 20h no Centro Social 'O Pichel' (r/Santa Clara 21, Santiago de Compostela).

 

A obra foi apresentada anteriormente em Barcelona, cidade na qual a autora trabalha e estuda. A apresentaçom de Máquina de Guerra implicará trazer à Galiza um diálogo iniciado na Universidade Autónoma da capital catalá e que continuou no Centre Social 'Magdalenes' da mesma cidade, continuado depois no Centro Galego de Barcelona. Diálogo «pola maneira de encarar Raida as apresentaçons do seu livro», indicam da Estaleiro, já que nelas «comenta-se o texto e explicam-se as filosofias da vida e da escrita».

A Estaleiro pratica um modelo de ediçom livre, mercê o qual pretende aproximar-se também do trabalho cultural que jovens da Galiza fazem na emigraçom, «integrando-os na nossa produçom cultural». O livro tem um preço de seis euros, mas como todos os materiais desta editora, o poemário poderá descarregar-se de graça no sítio web www.estaleiroeditora.org.

 

+ Ligações relacionadas: