Dossiê sobre o conflito lingüístico no 'Voz Própria'

Caderno central do último boletim nacional de NÓS-UP analisa esta questom

Terça, 28 Julho 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Já foi publicado em papel e digitalmente o número 22 de Voz Própria, revista nacional de NÓS-Unidade Popular. Este último número conta com um caderno central dedicado ao conflito lingüístico.

A vitória eleitoral ao PP, a organizaçom da galegofobia, os subsídios à imprensa em espanhol, o fracasso e limitaçons das políticas de normalizaçom lingüística ou a constituiçom de Galego Sempre Mais som alguns dos pontos tratados na análise sobre esta questom. O espaço dedicado à análise sobre esta matéria finaliza com o poema Cançom para cantar todos os dias do poeta chairego Manuel Maria.

Outros temas tratados no último Voz Própria som a crise capitalista, os resultados das eleiçons galegas, a apresentaçom do «Manifesto à Pátria e ao Povo Trabalhador». A secçom internacional é dedicada nesta ocasiom aos movimentos populares, sociais e organizaçons políticas do Peru. O número inclui também umha entrevista com Óscar Peres Vidal, membro da Direcçom Comarcal da CIG em Trasancos, que analisa o recente Congresso Confederal da Confederaçom Intersindical Galega.

Como sempre, a revista está disponível na sua ediçom impressa ao preço de dous euros e nos locais de venda habituais.

 

Capa do n.º 22 de Vóz Própria, revista nacional de NÓS-UP
[prima aqui para consultar o número em formato de fácil leitura]

 

+ Ligaçons relacionadas: