Primeiro número em papel da revista Galizaelectrónica.com

A revista será distribuída na Galiza e no norte de Portugal

Quarta, 11 Novembro 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Capa do primeiro número da revista

PGL – O portal web de referência da música electrónica galega edita umha revista em formato físico com o intuito de chegar a novos leitores. O primeiro número tem como protagonista da capa a disco-jóquei ourensana Cora Novoa.

Desde há mais de um ano Galizaelectronica.com informa na rede da actualidade da música electrónica do país. Agora, com umha ediçom em papel tentará ampliar o número de visitas do portal e fomentar o gosto pola música electrónica.

A primeira ediçom, que consta de 1.000 exemplares, será distribuída em universidades, festas e locais de todo o país, mas também em localidades vizinhas do norte de Portugal, como Monção, Valença do Minho ou Melgaço.

Cora Novoa

Contando apenas os 24 anos, Cora Novoa, que na actualidade reside e trabalha em Berlim e que acaba de publicar seu primeiro trabalho Unattainable Love, foi a escolhida para ocupar o lugar de destaque no primeiro número da publicaçom. Neste número inicial também se incluem as entrevista ao duo de disco-jóqueis e produtores vigueses Subsótano, e a Steff Ungerer, director do colectivo New Opera Hero, de Londres, que amalgama espectáculo audiovisual e música electrónica. As 16 páginas do número completam-se com umha reportagem sobre o Sónar, noticias breves e revisons discográficas.

 

+ Ligaçons relacionadas: