A fusom Manecas-Narf engendra novo disco ao vivo

Manecas Costa e Narf achegam este "Aló Irmao!", suave e sossegada mistura lingüístico-musical

Segunda, 14 Junho 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Fran Pérez 'Narf' e Manecas Costa fundem os seus estilos nesta peça

PGL - O novo disco do Manecas e do Fran Pérez 'Narf' explora a boa ligaçom que alcançam ao vivo e o trabalho de todo um ano para que podamos escuitar as reflexons e berros de umha forma de ver os fenómenos culturais. Guitarras e vozes penetram no ouvido amossando distintas linhas musicais, mas semelhando um mesmo cantar.

Aló Irmao! é um projecto que botou andar há dous anos. O trabalho discográfico que agora chega às tendas de todo o país é resultado da ediçom dos concertos que oferecêrom 16 e 17 de Junho de 2010 no Teatro Principal de Santiago de Compostela. Além dos temas em formato sonoro, achega-se vídeo dos próprios concertos.

Neste projecto respira-se fusom, nom só da Galiza e a Guiné-Bissau. Galego-português, crioulo, machopi e inglês som as vozes que se deixam ouvir ao longo dos mais de 60 minutos da criaçom. Os sons de raiz africana com a incorporaçom de instrumentaçom própria deste continente, assim como o espírito de Narf, com um cheiro a aventura, farám chegar a força da sua perfeita uniom em formato discográfico.

Narf e Manecas Costa convidam a esquecer as fronteiras, reflexionar sobre a emigraçom, comprometer-se, gozar da vida, lembrar o passado e sonhar um futuro melhor para os povos. Em breve poderá adquirir-se "Aló irmao!" na loja virtual Imperdível.

 

+ Ligaçons relacionadas: