Este Natal, a cantar com o Galeoke

Vozes galegas e de outros pontos da Lusofonia fundem-se num produto imprescindível · As ilustraçons som do artista Leandro Lamas

Segunda, 27 Dezembro 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

M.E. - Um dos presentes estrela para este Natal vai ser, com certeza, o Galeoke, um kareokê galego no qual podes competir com as amizades interpretando temas de cantores galegos e do resto da Lusofonia, como Guadi Galego, Uxía Senlle, Projecto Mourente, Guillermo Fernández, Lamatumbá, Loretta Martin, Malvela, Berrogüetto, Os Cempés, Narf, Treixadura, Xoán Curiel, Mercedes Peón, Fuxan os Ventos, Marful, Manecas Costa, Os Diplomáticos de Monte Alto ou Sara Tavares.

O Galeoke é fruto do trabalho realizado polo coletivo do mesmo nome, integrado por Martín Vázquez Cabanas, Xabier Seixo Souto, Aitana Cuétara, Xosé Lois Romero e Sergio Lago. Como eles próprios indicam na apresentaçom do projeto, "a Galiza é um país de artistas, isso é assim. Nom há sobremesa, romaria ou festa de colegas que nom remate entoando algum dos grandes êxitos da nossa música popular".

A partir de aí, e cientes do vazio existente, decidírom lançar este produto, sabendo também que "tem o seu lugar tanto nos centros de ensino, empregado como apoio nas aulas de língua ou música, como em reunions familiares na casa, em salas de concertos, nas festas do bairro ou da vila e um longuíssimo et cétera".

PONTOS DE VENDA

Na Internet:
Toupa.net


Santiago de Compostela:
Casa das Crechas
O Dezaseis
Livraria "Pedreira"
Livraria "Couceiro
A Grileira

Corunha:
Discos Noni's

Vigo:
Livraria "Andel"

Ferrol:
Discos M4

Laracha:
Livraria "Como unha novela"

Cambados:
Libraría Ramón Cabanillas

Cangas do Morraço:
Livraria "A Esmorga"

Noia:
Lar do Son

Estrada:
Sputnik Ocio

Bertamiráns (Ames):
Libraría Lenda

Moanha:
Livraria "O Pontillón"