Artábria reedita em formato digital livro-homenagem a Carvalho Calero

A Fundación Juan March divulga na rede umha conferência do intelectual ferrolano

Quarta, 24 Dezembro 2008 11:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Campanha de Artábria para dedicar um Dia das Letras a Carvalho

PGL - A Fundaçom Artábria reeditou em formato digital o livro Conhecermos Carvalho Calero, umha vida polo galego e a Galiza. A obra foi publicada originariamente em 2000, com motivo dos dez anos do óbito do professor e escritor ferrolano, para realizar umha aproximaçom a esta figura 'oculta' da cultura galega.

Neste trabalho, o Grupo de Língua da Fundaçom Artábria realiza um percurso pola vida de Ricardo Carvalho Calero e por alguns «fragmentos significativos» da sua produçom sociolingüística. O objectivo, apresentar umha das faces deste personagem imprescindível para a cultura galega que tem sido mais vezes submetida «ao ocultamento oficial já em vida», e mesmo reclamálo para «um lugar de destaque num Ensino Nacional Galego».

Umha outra motivaçom para o colectivo foi o de popularizar entre a mocidade a figura deste autor, «rompendo o silenciamento e reivindicando o profundo patriotismo que caracteriza o seu insubornável percurso vital», quer na II República espanhola, quer na ditadura ou já nos tempos posteriores ao regime franquista. «Em todo o momento, Carvalho demonstrou o seu compromisso com os direitos dolectivos do povo galego», assinalam da Fundaçom no prefácio desta obra.

 

Capa do livro reeditado pola Fundaçom Artábria

Conhecermos Carvalho Calero. Umha vida polo galego e a Galiza [Issuu]

 

Campanha Letras Galegas 2010

A Fundaçom Artábria leva vários anos a trabalhar por lograr que seja dedicado um Dia das Letras ao insigne intelectual e galeguista. Apesar dos numerosos apoios logrados para intentar que 2009 fosse o ano marcado, afinal a Real Academia Galega optou por Ramón Piñeiro. Porém, de Artábria nom dessistem e têm como novo objectivo 2010, ano do centenário do nascimento de Ricardo Carvalho Calero, e ano no qual se cumprirám também vinte anos do seu passamento.

Disponibilizada conferência de 1979


A Fundación Juan March disponibiliza na rede a conferência Castelao, ministrada polo professor Ricardo Carvalho Calero em 25 de Outubro de 1979 na seqüência do ciclo Cuatro escritores gallegos. O áudio pode ser assistido e descarregado no web da instituiçom.


+ Ligações relacionadas: