AGAL volverá marcar presença no Festigal

Os sócios da AGAL terám direito a descontos nos produtos editados pola associaçom

Sexta, 22 Julho 2011 07:41

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Mais um ano, a Associaçom Galega da Língua (AGAL) volverá marcar presença no Festigal com lançamentos editoriais e um posto de grandes dimensões. Lá estarám as últimas novidades da ATRAVÉS|EDITORA, os livros mais solicitados da loja Imperdível ou as habituais camisolas.

Domingo, dia 24, às 17h15, apresentaçom de Poemas no Faiado. Antologia de Poesia Lusófona para Crianças. Apresenta Miguel R. Penas (diretor da ATRAVÉS|EDITORA) e intervirám Xemma Fernández e José Antom Serém, coordenadores do livro.

Já segunda-feira, dia 25, às 21h15, lançamento dos 101 Falares com Jeito. Apresentará o ato Valentim R. Fagim, presidente da AGAL, e a seguir intervirá o autor, Fernando Corredoira.

E como cada ano por esta data, a AGAL edita umha camisola comemorativa. Nesta ocasiom lembrando Carvalho Calero, de quem se cumpriu o centenário do nascimento em 2010.

Revista

Finalmente, é necessário também lembrar, que por segundo ano consecutivo, a associaçom leva para o evento umha revista própria, a Fest-AGAL, que será de distribuiçom gratuita. Som 16 páginas, boa parte delas a cor, com entrevistas, reportagens e artigos sobre diferentes questões voltadas para a atividade da associaçom... e nom só. Da equipa de redaçom afirmam que haverá surpresas e que «dará que falar».