Novas eleições ao Conselho da Associaçom Galega da Língua

Candidaturas poderám ser apresentadas entre os dias 21 e 26 de Maio - Assembleia tem data marcada para o dia 6 de Junho

Segunda, 23 Março 2009 09:22

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Corpo social da AGAL elegerá novo Conselho e nova presidência

PGL - O actual presidente da AGAL, Alexandre Banhos Campo, nos termos legais e estatutários, acaba de notificar a convocatória de Assembleias Geral Extraordinária dessa entidade correspondente ao artigo 27.b dos Estatutos (eleiçom do Conselho da Associaçom), acordada em reuniom do Conselho da AGAL no passado dia 21 de Fevereiro de 2009.

A assembleia tem data marcada para o sábado, dia 6 de Junho, e decorrerá no Salom de Actos Fundaçom Caixa Galicia (rua do Vilar, 9 - Santiago de Compostela), às 10h00 em primeira convocatório e as 10h30 em segunda.

Da presidência da AGAL lembra-se que de conformidade ao artigo 16 do Regulamento e ao artigo 18 dos Estatutos da AGAL:

  • A candidatura ou candidaturas tem que estar formada por um mínimo de sete associados/associadas com um mínimo de um ano de antiguidade na AGAL. Se da candidatura decair algum associado continua sendo válida sempre que contar o mínimo de sete associados/as.
  • As candidaturas serám apresentadas a Presidència da AGAL, entre quinze e dez dias antes do dia da assembleia, é dizer entre os dia 21 e o 26 de Maio.
  • A presidència porá em conhecimento público dos associados a candidatura ou candidaturas apresentadas.
  • A assembleia extraordinária electiva desenvolve-se de conformidade ao artigo 17 do Regulamento, e a delegaçom de voto na mesma regula-se de conformidade ao artigo 22 do Regulamento Interno.