Fundaçom Meendinho promove a construçom de um monumento dedicado a Carvalho Calero

Seria erigido em 2010, no centéssimo aniversário do nascimento do professor ferrolano e vigéssimo cabo de ano do seu passamento

Quinta, 29 Outubro 2009 08:29

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Em 2010 cumprirám-se cem anos do nascimento de Carvalho Calero

PGL - A fundaçom Meendinho aprovou, dentro do seu programa de actividades para o ano 2009, a construçom em Santiago de Compostela de um monumento dedicado ao professor Ricardo Carvalho Calero.

O padroado da Fundaçom, seleccionou um grupo escolhido de escultores galegos para solicitar-lhes que elaborem um modelo da sua respectiva proposta escultórica, deixando de prazo até 10 de Janeiro de 2010 para receberem as sugestons.

A proposta que se elaborar será uma estátua do insigne galeguista com a pose e escolha de materiais que o autor considere mais adequadas. A efígie colocaria-se acima de um pedestal que consistirá num prisma de granito de base quadrada entre 60 e 90 centímetros de lado e altura de 150 a 190 centímetros. Nesta base colocará-se umha placa informativa e formativa sobre a figura de Ricardo Carvalho Calero.

Segundo Meendinho, a selecçom da obra escolhida farám-na o padroado da Fundaçom e umha representaçom do Concelho de Santiago de Compostela, e o monumento instalará-se na Alameda da capital nacional.


Na imagem, e em azul, localizaçom aproximada do lugar
no qual se instalaria o monumento

[amplie a zona no Google Maps]


+ Ligaçons relacionadas: