Musicando Carvalho Calero: 'Maria Silêncio', da Minha Embala

Quinta, 09 Setembro 2010 06:57

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Um dos últimos grupos em se somar ao concurso Musicando Carvalho Calero é o projeto A Minha Embala. Ainda que fôrom os últimos em chegar, com a peça Maria Silêncio estám, quando redigimos estas linhas, no segundo lugar em número de votações.

A Minha Embala é um projeto da angolana Aline Frazão (voz, guitarra) e do espanhol César Herranz (flauta transversal, percussão), ao encontro das expressões musicais dos diferentes países de língua portuguesa. Movemo-nos no universo musical de Angola, Cabo Verde, Brasil, Portugal e a Galiza, cantando em português, crioulo, quimbundu e umbundu.

O nome da Minha Embala surgiu muitos meses depois do nascimento do grupo. Embala é umha palavra do português de Angola que vem do quimbundu bwala. Umha bwala é umha comunidade, umha aldeia, um bairro. A ideia deste nome vem de um poema de Alexandre Dáskalos musicado pola Aline, Que é SãoTomé.

 

Maria Silêncio - A Minha Embala


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

O concurso

Musicando Carvalho Calero é umha homenagem musical ao insigne ferrolano organizada em parceria pola Associaçom Galega da Língua (AGAL), em parceria com Komunikando. Grupos musicais ou solistas escolhem um poema do ilustre galeguista para o musicar ou bem escolhem áudios do professor para realizarem samplers. Da AGAL e Komunikando defendem esta iniciativa polo silenciamento da figura de Carvalho Calero neste 2010, ano do seu centenário. Por tal motivo visam «sonorizá-lo».

Os grupos interessados em participar têm ao seu dispor as bases e outras informações no site http://musicandocarvalhocalero.komunikando.net/. O prazo para enviar as propostas finaliza em 20 de outubro, e dez dias depois conhecerá-se o nome do ganhador ou ganhadores.

Votaçom

Os grupos ou solistas ganhadores serám eleitos baixo um sistema misto de votaçom popular via Internet mais um tribunal integrado por pessoas vinculadas de umha ou outra maneira ao difícil mundo da música. Os nomes dos ganhadores e ganhadoras serám conhecidos no dia 30 de outubro, centésimo aniversário do nascimento de Carvalho Calero.

Prémio

O prémio para o grupo ou solista ganhador será umha semana num estúdio profissional de música para gravar os temas que considere oportuno e três dias mais para as misturas e masterizaçom do disco. O disco incluirá o tema enviado ao concurso, e será editado com licença Creative Commons.

 

+ Ligações relacionadas: