Fundaçom Meendinho solicita colaboraçom económica para a construçom da estátua a Carvalho Calero

A Fundaçom Meendinho compromete-se a enviar a correspondente certidom para a pessoa doadora ter direito a umha deduçom fiscal de 25%

Quinta, 09 Setembro 2010 08:58

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

A Fundaçom Meendinho promove umha estátua dedicada a Carvalho Calero

PGL - A Fundaçom Meendinho solicita colaboraçom económica para a construçom de um monumento dedicado a Ricardo Carvalho Calero. Coincidindo com o centenário do nascimento do galeguista, a estátua instalaria-se na Alameda de Santiago de Compostela.

O monumento será colocado na linha exacta que unia a sua morada ao, para ele, muito caro IES Rosalia de Castro, e nessa formosa Alameda histórica, que forma parte do conjunto histórico compostelano e na qual as caminhadas do professor foram contínuas.

Da Fundaçom apelam à generosidade das «pessoas comprometidas com a nossa cultura» e defensoras da nossa língua. Sem estes contributos, «seria-nos impossível levarmos a cabo o projeto». Para colaborar, basta fazer um depósito bancário na conta da Fundaçom Meendinho, indicando o nome e o bilhete de identidade da pessoa que faz a doaçom. Os dados da conta som:

Número de conta: 2080 0132 15 0040021179 (Caixanova)
IBAN: ES25 2080 0132 1500 4002 1179

A Fundaçom Meendinho compromete-se a enviar a correspondente certidom para a pessoa doadora ter direito a umha deduçom fiscal de 25%, de conformidade a Lei estatal do Mecenato, e umha memória final onde se informará dos ingressos e como estes fôrom investidos.


+ Ligações relacionadas: