Constitui-se formalmente a Academia Galega da Língua Portuguesa

Sábado, 20 de Setembro de 2008, no Centro Galego de Arte Contemporánea

Sábado, 20 Setembro 2008 01:30

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Academia Galega da Língua Portuguesa

PGL - A Associação Pró-Academia Galega da Língua Portuguesa celebra neste sábado em Compostela, no Centro Galego de Arte Contemporánea, a partir das 11h00, a sua assembleia de sócios e sócias para estabelecer um novo marco da sua actividade, cujo culme será a constituiçom da Academia Galega da Língua Portuguesa (AGLP).

Por volta das 13h00 está previsto o acto formal de consituiçom da AGLP, com a presença de todos os académicos fundadores e a eleiçom de cargos (presidência, secretaria, tesouraria, arquivo e vice-secretaria).

A AGLP é fruto de um intenso trabalho iniciado com a constituiçom da Associação Pró-AGLP em 1º de Dezembro de 2007, dia da Restauração da Independência e aniversário do primeiro acto de Nunca Mais. Essa associaçom nascia com a vocaçom de dar apoios à futura Academia Galega, apresentada como repto pelo Prof. Martinho Montero Santalha no V Colóquio Anual da Lusofonia de 2007 em Bragança.

Anteriormente à sua constituiçom, o projecto já tinha recebido os apoios dos acamédicos Prof. Evanildo Bechara (ABL) e Prof. Malaca Casteleiro (ACL) em Compostela, durante as conferências pela Comissão Promotora da AGLP.

Já em Abril deste ano a Associação Pró-AGLP participou no Parlamento português na Conferência Internacional sobre o acordo ortográfico expondo a posiçom galega e a futura constituiçom da AGLP junto com as Entidades Lusófonas Galegas (AAG-P, AGAL, ASPG-P e MDL).

A marca «Academia Galega da Língua Portuguesa» foi registada nos territórios da República Portuguesa e o Reino da Espanha, pois uma das finalidades desta entidade é «a publicação de coleções de literatura clássica, linguística e sociolinguística, além de teses de doutoramento».